http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Vegyesen...

2011.01.04. 10:26 - Dujv

Régen írtam, így megpróbálom összeszedni, az érdekesebb történéseket képekkel együtt. :o)

Ahogy már megírtam korábban, az ünnepek jól teltek, volt program bőven, mindig mentünk valahová. :o) Jól esett utána az itthoni "semmittevés". Nagyokat aludtunk, legtöbbször Panna is délelőtt 10-11 óra tájban ébredt fel... Aztán sajna Panna lebetegedett, rosszabbodott a köhögése, láza is lett, így orvosnál kötöttünk ki, aki antibiotikumot írt fel. Szerencsére ettől rendbe is jött, mára már kutya baja! :o) A két ünnep között azért ellátogattunk a Mikuláshoz, hogy kicsit kimozduljunk itthonról.

A szilvesztert a barátainknál töltöttük apával, Panna pedig Ági mamáéknál (anyum) aludt!!! Életében először nélkülünk, nem itthon töltötte az éjszakát! :o)))))

Szilveszteri bevásárlás... A barátainkkal voltunk bevásárolni, persze nem kell őket félteni, amíg én zöldséget-gyümölcsöt vettem, addig ők kalapokat próbáltak Pannával... :o))) Utána alig tudtuk elhozni onnan, annyira tetszett neki a móka! :o)))

Aztán amíg mi fizettünk apával, addig ő elment az elmaradhatatlan lovacskázásra Esztivel és Henrikkel. :o) Úgy vettem észre, nagyon szereti őket, van hogy csak úgy eszébe jut itthon is, és elkezdi mondogatni, hogy esziiiiii-esziiii! :o))) Henrikhez is zokszó nélkül odamegy, puszit ad, elmenne vele bárhová szerintem. :o))) 

Aztán az év utolsó napját apával kezdte, mert én kirúgtam a hámból, és elmentem egyet mozizni a szintén anyuka barátnőimmel egy délelőtt 10.30-as előadásra!!! :o))) Meglepődtem, mert voltak még rajtunk kívül ilyen elvetemültek a teremben! :o))) Milán szerint semmi gond nem volt, nem is keresett Panna. Fél 10-kor keltek, játszottak kicsit, aztán elmentek Margit mamához és Lajos papához ebédelni. Mikor hazaértem délután, én is mentem utánuk. Panna az ajtóban fogadott, szilveszteri kalappal a fején! :o))))) És mutatta, hogy mindenkinek van kalapja, anya is vegye fel! :o))) Azt mondták, ebben parádézott egész nap... :o)))

Szilveszteri dizájn... :o)

Margit mamával

Lajos papával

Este felé összekészítettem a kis motyóját, és átvittem anyuékhoz. Már előre mondogattam neki, hogy jujjjjj de jóóóó lesz! kivel fog aludni a Panna? Erre ő elkezdte sorolni, hogy mamucival, kajával (Klaudia tesóm) és nenivel (tesóm Reni kutyusa)! :o))) Édes volt nagyon, ahogy várta. Mikor megérkeztünk, egyből ment vetkőzni, vitte az aznap Benny barátjától kapott játékkutyusait és babáját a szobába, és anya már el is volt felejtve. :o))) Minden rendben volt vele egész este-éjjel-délelőtt. Nagyokat bírkóztak, ugráltak a mamával és tesómmal, szépen vacsizott, fürdött, aztán mamucival mentek aludni. Olyan 10 óra felé dőlt ki anyu elmondása szerint. Éjjel kétszet felkelt, felült, mondta, hogy elmenni, de anyu mondta neki, feküdj vissza, aludjunk még, és így is tett. :o) Reggel 7-kor kelt, aztán mire mentünk délben ebédelni, már aludt! :o))) Ja, és természetesen itt is a kalapban volt végig, sőt, még Reni kutyára is rá kellett tenni! :o)))

Folytatódhat a buliiiiiiiiiiiii! :o)

Reni kutyus sem maradhat ki...

Az év első napján pihentünk, illetve névnapoztunk egy kicsit. Aztán vasárnap meglátogatott minket Benny és anyukája, Anita barátnőm. Panna egyből letámadta Bennyt, aki kicsit félénkebb nála, neki kell kb. egy óra, hogy feloldódjon. :o) Mire indulniuk kellett, már ment a huncutkodás, igaz nem Pannával, hanem inkább Milánnal! :o))) Cukik voltak, legközelebb egy hosszabb randit beszélünk meg, az tuti! :o)

Látod Benny, ide kell pisilni meg kakilni...

Haggggyáááá má Panna ezzel a bili témával, inkább autózok egyet! :o)

Panna megmutatta hogyan kell Gesztenyén lovagolni

Végre egy közös kép Bennyről és Anitáról!!!

Aztán eljött az első ovis nap! Azt mondanom sem kell, hogy a szünet alatt Panna folyton emlegette az ovit, óvónéniket, és a kis pajtásait. Volt olyan nap, amikor ő volt a Zsoel! :o))) Ha kérdeztük hogy hívnak, váltig állította, hogy ő bizony Zsoel! :o))) Vasárnap este megtanulta mondani, hogy ovi, így azzal feküdt és azzal kelt. Mikor reggel odaértünk, átöltöztettem, és már ment is a csoportba, én már nem is voltam érdekes. :o))) Ma mesélte Magdi óvónénije, hogy Panna egész nap csinálta a show-t! :o))) Kezdődött azzal, hogy érkezett egy új kispajtásuk, a 1,5 éves Huba. Na, Panna rögtön lecsapott rá, ő, mint a nagy ovis, kézenfogta, és egész nap vezetgette, mutatta neki a lépcsőt, hogyan kell a galérián ugrálni, stb. Innentől kezdve SENKI nem nyúlhatott Hubához, csak a Panna! :o))) Aztán folytatódott azzal, hogy végigülte ő is a nagyok angolfoglalkozását a tanárnéni ölében. És nemcsak hogy végigülte, de részt is vett benne! Gyönyörűen ismételte a többiekkel, hogy "tács dö vindóóó"! :o)))))))))))))) Végül a tornateremben volt nagy rötyögés... Mikor beszabadultak a gyerekek, mindenki ment ezer felé, hintázni, motorozni, stb., és kiabáltak az óvónéninek, hogy menjen meglökni őket, segíteni felmászni... Magdi szerint Panna egy jó darabig csak állt és állt a tornaterem közepén, gyürködte a pólóját, nézett jobbra-balra, aztán egyszercsak torkaszakadtából elkezdett kiabálni, hogy Magdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :o))) Nehogy már ő kimaradjon! :o))) 

Szóval nagyon örült az ovinak, a óvónéniknek, a pajtásoknak! :o)))

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása