http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Hasznos és haszontalan holmik...

2010.03.03. 22:07 - Dujv

Először is köszönöm szépen, hogy néhányan már írtatok a képes vendégkönyvünkbe, várom a további kedves olvasók jelentkezését!!!

Egyik ismeretlen ismerős olvasónk javasolta, hogy térjek vissza régi témákra, kíváncsi pl. hogy vált be a babakocsi, vagy meddig csináltam a diétát amikor Pannát vártam. Innen jött az ötlet, hogy megpróbálom összegyűjteni a babavárással és Panna megérkezésével kapcsolatban azokat a dolgokat, amiket hiába vettünk meg, nem bizonyultak jó üzletnek, illetve azokat, amiket bártan javasolnék másoknak is, mert szuperül beválltak.

Ha van esetleg kiegészíteni való ötletetek, várom a hozzászólásokat, hátha sikerül egy hasznos kis bejegyzést összehozni!

Hasznos holmik:

Diéta: Igaz, eleinte úúúútáltam, és féltem, hogy nem fogom bírni, de semmi gond nem volt vele. Még köszönetet is mondhatok a cukorterhelés előtti napon elfogyasztott kürtös kalácsnak, mert így, hogy muszáj volt odafigyelnem, "csak" 5-6 kilót híztam a terhesség alatt. Aztán persze a szoptatás során én voltam a kivétel aki erősíti a szabályt, mert nemhogy fogyni nem fogytam, de legalább egy 10-est felrántottam a szülés utáni súlyomhoz képest. Viszont január óta újra úgy eszem, mint annó, így már 8 kiló le is csusszant.

Szoptatós párna: Naggggggggyon tudom ajánlani. Igaz, én pocakosan nem használtam még, de sok kismamatársam hálótársává fogadta. Nálunk tényleg nagy szolgáltot tett, és tesz még ma is. Etetéskor, vagy ha ölben volt Panna sokkal könnyebben, egyszerűbben lehetetttartani őt, és a mai napig a reggelit itt eszi meg, ölben, lustálkodva, sőt, az esetek 99%-ában így is alszik el. :o)

Légzésfigyelő: Tudom-tudom, sok gyerkőc felnőtt nélküle is, de engem a mai napig megnyugtat, ha látom "tikk-takkolni" Panna légzését. :o)))

Kamerás bébiőr: Amennyire feleslegesnek tartottam először, most már annyira megszoktam és szeretem. Látom mit működik a kisasszony, hogy tényleg felébredt-e vagy csak álmában nyöszörög, látom mikor kell már bemenni hozzá, stb. Csak ajánlani tudom!!!

Mikrohullámú sterilizáló: Már nem kell, de naponta használtam azt is. Sokkal gyorsabb és praktikusabb volt abban gőzölni, mint kifőzögetni a cuccokat. Bár a védőnőnek sosem árultam el, hogy ezt használjuk, valami miatt ő nem díjazta...

Fürdető karika: Amióta Panna ül, ezt használjuk a nagykádas fürdéseknél. Szuper dolog szerintem. Abban elücsörög, játszik, nem csúszik el a nagykádban, addig benne marad, míg én kiszállok és megtörölközök ha együtt fürdünk, stb. (Bár zárójelben jegyzem meg, hogy mostanság szeret kiszállni belőle...)

Járóka: Nagyon szeretem, és Panna is. Egész pici korában is jó volt, mert biztonságban tudtam benne ha nekem dolgom volt. Nálunk Gréta kutya miatt nem működött, hogy leterítek valamit a padlóra és azon van a baba. De ez a járóka tényleg szuper. És örülök, hogy nem rácsos, hanem hálós, mert mikor kezdett felállni, járni, sokat esett-kelt. De itt nem ütötte meg magát soha!

Elektromos orrszívó (Pesztonka): Szerintem sokkal jobb, mint a porszívós, érdemes beruházni. Egyrészt nem kell bömböltetni a porszívót, amitől sok kisgyerek meg is ijed, másrészről hordozható! :o) Bár inkább ne kelljen használni senkinek!

Haszontalan holmik:

Babakocsi: Ezt csak félig sorolnám ide, félig a hasznosok közé. Az irányíthatósága szuper, imádom, hogy akár egy ujjal is el tudom kormányozni. A mózes részével nem is volt semmi gond! Panna nagyon szerette és mi is! A bajok ott kezdődtek, mikor elkezdett önállósodni a leányzó, nagyobb mozgástérre lett szüksége, a mózesből ki akart ugrani. Így lecseréltük a sportrészre. És itt kezdődtek a bajok... A sportrész háttámlája nem állítható fel 90 fokban, inkább fekszik benne a gyerek. Namost ez a lustibb babáknak még kimondottan tetszhet is, de Panna nem bírja elviselni. Aztán jött a tél és a beöltözés. Na ez már végképp elviselhetetlen volt az én lányom számára, mivel a sok ruha miatt moccanni sem tudott a kocsiban... Így manapság a babakocsizást a minimálisra szorítottuk... :o((( Reméljük majd ha egyszer lesz tesója, ő jobban fogja szeretni, és akkor a sportrészt is kihasználjuk. :o)

Hordozó eszközök (babazsák és kenguru): Hááááááááát, ezekhez én ragaszkodtam, meggyőzött a sok hordozós kismama... :o))) Mondanom sem kell, nemigazán használtuk egyiket sem. Nem gondoltam végig annó, hogy hová is használnánk őket. Ha mentünk/megyünk valahová (pl. vásárolni), úgyis autóval megyünk, tehát oda nem kell. Sétálni eddig babakocsival, eztán már gyalogosan indulunk, tehát oda sem kell. Szóval ezek akkor jók, ha le kell ugranod pl. boltba, és nem akarsz babakocsival cuccolni... De igazán egy hordozós anyukát kellene megkérdezni, biztosan ezer pozitívumot tudna felsorolni.

Most ennyi jutott eszembe, de még agyalok rajta! :o) Addig is várom a Ti kiegészítéseteket is!

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása