http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

29. hét...

2009.01.20. 09:13 - Dujv

Már csak 77 nap a kiírt időpontig... Rohan az idő! És még nincs kész Panna szobája... De legkésőbb február első hetében jönnek a szakemberek, lesz új laminált padló, festés, és végre összeszerelhetjük a bébibútort is!!! Már nagyon várom, végre lesz hova pakolni Panna ruhácskáit, a babafelszerelést, és végre neki lehet állni a kelengyelistán lévő dolgok beszerzésének!

A terhességi diabétesz miatti diétát simán bírom! Tiszta büszke vagyok magamra! :o))) Számolom a szénhidrát mennyiséget, kb. 3 óránként eszem, ahogy elő van írva, semmi botlás, minden a szabályok szerint! :o) A hétvége mondjuk nehéz volt, nagy családi szülinapozás-névnapozás, 3 különböző - és minden bizonnyal nagyon finom - tortával... De hősként álltam a sarat, és kortyolgattam az áványvizem, miközben a többiek ették a finomságokat! :o)

Múlt héten kezdődött egy 6 hetes szülésfelkészítő tanfolyam a kórház szervezésében. Szerintem hasznos lesz, jók a témák, és legalább van lehetőség más pocakos kismamákkal is összeismerkedni! Minden foglalkozás után fel lehet menni szülőszobát nézni, én rögtön be is csatlakoztam az első csoporthoz... Kellemesen csalódtam! Kulturált, tiszta, látszik, hogy most lett felújítva a kórház ezen részlege. A szülésznő elmondta mi történik ha megérkezik a kismama, hol vizsgálják meg, hol készítik elő, hol lehet zuhanyozni vajúdás közben, megnéztük a 3 "szülőboxot" is, illetve azt, hogy a babákat hol fürdetik, mérik, stb. Aztán még bementünk a gyemekágyra is, hogy láthassuk, milyen szobákban leszünk majd. Van 2 VIP szoba, amiért még egyenlőre nem kell fizetni. Az előnye, hogy bent van a szobában a zuhanyzó és mosdó, illetve ha úgy szeretnéd, egyedül lehetsz egy szobában. Megtudtuk, hogy van lehetőség 24 órás rooming-in-re, vagyis egész nap együtt lehetsz a babáddal! A másik lehetőség, hogy este 11-től reggel 6-ig be lehet adni a csecsemősöknek, ha pihenni szeretnél éjszaka. Meglátjuk Panna milyen baba lesz és meglátjuk nekem mennyire lesz kimerítő a szülés, de én most úgy gondolom, szeretném éjszaka is magam mellett tudni a picit. Főleg ha sikerülne VIP szobát "elcsípni", és csak ketten lennénk vele. Majd meglátjuk... :o)))

És most következzenek a 29. heti fotók az óóóóóriási hasamról (persze Gréta nem maradhat le a képekről, neki mindig muszáj ott téblábolnia...)! :o)))

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása