Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Apróbb kellemetlenségek...

2008.12.07. 18:21 - Dujv

Eddig ha kérdezték tőlem, hogyan viselem a terhességet, mindig nevetve válaszoltam, hogy: Óóóóóóóóóó! Hát nekem semmi bajom! :o)))

Na, erre most kicsit rácáfolok... :o) Tegnap este éreztem először, hogy a derekam le akar szakadni... Sétálni voltam Grétával a Duna-parton, de nem sokat! Talán ha fél órát lent voltunk... Hát, már alig vártam, hogy hazaérjünk és vízszintesbe tegyem magam... A derekam és a hasam alja szinte le akart szakadni... De főleg a derekam fájt!

Ma pedig az ebédemért sétáltam el, ez is kb. 10 perces út volt. És ma ismét csak kapkodtam a levegőt visszafele, a derekam szintén kész...

Szóval nem tudom mi lesz még itt a hátralévő időben... :o)

Gréta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ő Gréta, a kutyagyerek! :o) Kíváncsian várjuk, hogy mit fog szólni a tesó érkezéséhez! :o)))

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása