http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Ovis alvás!!!

2010.11.24. 20:58 - Dujv

Ma ismét próbát tettünk az ovis ottalvással kapcsolatban! :o)

Tegnap este és ma reggel is sokat beszélgettünk Pannával, hogy milyen szuper dolog lesz, ott alszik ő is a többiekkel az oviban ebéd után! Elsoroltuk közösen a napirendet - felkelünk, kakaó, bili, öltözés, oviba érkezés, játék, tízórai, udvar, ebéd, kéz- és fogmosás, éééééééééééés utána nem hazajövetel, hanem alvás a többi kispajtással!!! Ennél a résznél hangos ujjongásban törtem ki, hogy milyen szuper dolog lesz, óvónéni mond mesét, Panna pedig fogja a peluskáját és ott fog aludni a macis kiságyában. Az én örömömet látva, ő is nagyon vigyorgott, és mondogatta, hogy Ági-ági (Ági néni Panna egyik óvónénije). 

Reggel úgy ébredt Panna, amilyen az időjárás volt ma, kicsit szomorkásan. Az oviba érkezve is nehezen engedett haza, picit lefelé görbült a szája. Gondoltam is, nehéz ügy lesz ez a mai alvásprojekt! :o) 

Délután kettő óra körül mentem érte, de akkor még az ovit bezárva találtam, és teljes csend volt bent! A nyitott ablaknál hallgatóztam kicsit, hátha hallom Pannát, de semmi!!! Így nem is akartam becsengetni, felkelteni az alvókat, inkább hazamentem és egy óra múlva ismét próbálkoztam. Akkor már az én kicsi lánykám teli szájjal vigyorogva futott hozzám, már javában játszott! Az óvónéni azt mondta, sikerült kemény fél órát aludnia, de azt is ÜLVE!!! :o))) Belecsücsült az ágyába, és ülve - ahogy a dédipapája szokta ebéd után az asztal mellett - le-lebiccenő fejjel szundikált kicsit. Ahogy megpróbálta Ági néni lefektetni az ágyba, rögtön felébredt. :o) De már ez is haladás!!! 

Amúgy a fáradtság nem látszott rajta, nem is tudtunk rögtön hazaindulni, mert Panna ült oda az uzsonnához megterített asztalhoz, és már verte a tányért, hogy ő éhes. Így megvártam míg megeszi az uzsit, és aztán indultunk haza. Itthon már nem hagytam, hogy aludjon, mert akkor este nagyon későn került volna ágyba. Így játszottunk, vacsorát készítettünk, és vacsi, fürdés, kis tévézés után 8 óra körül ment aludni. :o)

Holnap ismét megpróbáljuk az oviban alvást, kíváncsi leszek mennyire lesz ügyes. :o)

Végül pár kép a ma esti vacsiról! :o)))

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása