http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Apa, sziszi-sziszi... kaka... :o)))

2010.10.30. 21:51 - Dujv

Ma délután én épp nem voltam a szobában, mikor hallom, Panna a következőket kántálja:

"Apaaaa, sziszi-sziszi-szisziii... kaka..."

Milán meg kérdezgette, inni kérsz? Vagy a csitt-csattot mondod? Nem értem!!! :o)))

Gyorsan bementem, kérdezem tőle, pisilni kell, kaka lesz? Erre bólogat. Na, lekaptuk a ruhát, pelust (amiben már a kaki eleje belement), és csüccs a bincire, amit ügyesen tele is pakolt!!! Úgyhogy ez volt az első alkalom, mikor Panna előre jelezte a szükségleteit!!! Eddig csak akkor szólt ha már végzett, és bántotta a popsiját a pelustartalom. :o)

Este együtt fürödtünk, egyszercsak megint elkezdi mondani: sziszi-szisziii. Na, mondom ennek fele sem tréfa, de mivel a kádból kiugrani nem tudtam, hát befogtuk a játékvödröt! :o))) Panna nagy lelkesen rácsücsült, és jóóóóóóóóóó sokat pisilt is bele. Utána alig tudtam leimátkozni róla, annyira tetszett neki a dolog! :o)))

Úgyhogy azt hiszem elindultunk a szobatisztaság felé vezető úton...

A beszédfejlődése is hihetetlen ütemben halad. Szinte minden napra jut egy-egy új szó, ügyesen ismételget utánunk. De azt már megfigyeltem, hogy "csakúgy" nem mond szavakat, lehet, hogy egyszer utánunk ismétli, de a kis szókincsébe csak a tudatosan használt szavakat építi be. :o)

Szerintem amúgy ezek a dolgai nagyrészt az ovi miatt alakulnak ilyen szuper gyorsan. Ugye ott látja a nagyoktól, hogy mennek pisilni a wc-re, vagy hogy szólnak az óvónéniknek, ha dolguk akad... A beszéde meg egyértelműen azóta indult be ennyire, mióta ovizik. :o) 

Tegnap pl. azt tanulta meg, hogy kié a Mimi kutyus? és kié a Reni kutyus? Mimike Milán nagymamájának yorkija, Reni pedig a hugom spánielje. Panna mondja is a kérdésekre, hogy 

Kié a Mimi kutyus Panna? - Dédijééééééé

Kié a Reni kutyus Panna? - Kajaaaaaa (Klaudia)

Szóval nagyon okos nagylány már, napról napra rácsodálkozunk az új dolgaira... :o)))

Ja, nem írtam még, hogy csütörtökön fotósnál voltunk. Hát, nem volt könnyű dolga, Panna izgett-mozgott, egy pillanatra sem állt meg, ha mégis, akkor tuti nem a kamerába nézett, ha mégis, akkor tuti bambulínó arcot vágott... :o))) Meglátjuk mi sül ki a képekből! :o)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása