Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Az első ovis alkotás... :o)

2010.10.26. 14:21 - Dujv

Rég írtam, de ez csak amiatt van, hogy a napok egyformán teltek. :o)

Panna szerencsére jól van, egy kis "bölcsis köhögéstől" eltekintve minden rendben vele. Popsija is szépen rendbejött szerencsére. Sajnos én már több mint egy hónapja szenvedek a köhögéssel, az antibiotikum sem segít rajta...

Az ovival minden változatlan, délelőtt tök jól elvan, gyönyörűen ebédel, de az ottalvás még mindig mumus. És ebben sajnos egyenlőre az óvónénik sem partnerek, elintézték azzal, kicsi még ahhoz, hogy ottaludjon... Épp nem voltam túl jól mikor ezt mondták, nem volt erőm vitatkozni ezen. De azt hiszem hamarosan beszélni kell velük, mert nyilván nem passzióból lett Panna ovis, hanem mert nekem is dolgoznom kell, és így nem fogjuk tudni mindennap hazahozni ebéd után.

Ma viszont nagy meglepetéssel vártak, mikor mentem érte! Óvónéni hozta rögtön Panna első műalkotását, egy tökből készült mécsestartót! Azt mondta, Panna teljesen önállóan készítette (persze a tök kikaparásánál segített az óvónéni, de a már üres tököt Panna még vagy 10 percig kapirgálta a kiskanállal). A díszeket viszont tényleg egyedül ragasztotta fel, saját ízlése szerint. És mikor végzett - a többiek nagy örömére - ment oda mindenkihez, és segített ragasztgatni! :o)))

Szerintem nagyon szép lett a MŰ, és Panna is annyira büszke rá! :o)))

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása