Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Visegrádi kiruccanás...

2010.03.08. 22:30 - Dujv

Ma délután érkeztünk haza egy szuper visegrádi hétvégéről. Ezt kaptam Milántól és Pannától a szülinapomra!!! A Thermal Hotel Visegrád vendégszeretetét élveztük 5 napon és 4 éjszakán keresztül, ami fantasztikus volt!!! :o)))

Nem mondanám, hogy egy aktív hétvégén vagyunk túl, de nem is ez volt a cél. A lényeg, hogy egész nap együtt volt a család, jókat ettünk, nagyonkat pihentünk, óriási fürdések voltak az uszodában, játék a szobában és rohangálások a szálloda folyosóján... :o))) A szállodában mindösszesen egy nap mozdultunk ki, de ennek ellenére - vagy épp ezért? - tényleg szuperül éreztük magunkat.

Panna nagyon belejött a jövés-menésbe, majd látjátok a mellékelt videókon. Folyamatosan "kétlábon" közlekedik már, és ha esetleg meg szeretnénk fogni a kezét, hogy segítsünk, rázza le, és meg van sértődve rajta. :o) Amúgy egy tündérbogár volt egész hétvégén, mindenkit, szó szerint MINDENKIT elbűvölt! Sorra zsebeltük be a bókokat, hogy "Jajjjj, de szép ez a baba!", "Óóóó, micsoda hatalmas szemei vannak!", "Hűűű, de ügyesen megy már ennyi idősen!", "Milyen édesen mosolyog/pápázik/stb."!... Szóval nincs mit tagadni, dagadt a mellényünk rendesen... :o))) Az alvásokkal sem volt gond. Volt olyan éjszaka, mikor a kiságyában aludt végig, egy hang nélkül, aztán volt olyan is, mikor köztünk. Ez utóbbival csak annyi volt a probléma - leginkább apa problémája - hogy az éjszaka 80%-ában Panna lába vagy a fején pihent, vagy a veséit rugdosta fordulás közben. :o)))))) Enni is ügyesen evett, reggelikor és a vacsoránál csipegetett a mi ételünkből is, és szépen megette az ő kis babakajáit is. Hiába, kellett az energia a mozgáshoz! :o)))

Hoztam egy csomó képet, és videót!

Csini baba...

Csendélet a bilin...

Usziban...

Egyéb...

Jövök-megyek...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.