Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Picit elromlott a gyerkőcöm...

2009.09.03. 21:16 - Dujv

Jelentem, kicccccsit elromlott a gyerekem... Tüneteink a következők:

 

1. Mióta hazajöttünk a nyaralásból - ahol ugye egész nap velünk/velem egy légtérben tartózkodott, azóta ha nem lát, már óóóóórdíííííít... Járókában, kiságyban, nagyágyon, tök mindegy. Ha nem vagyok ott, mintha nyúznák, úgy kiabál. 

2. Még mindig szivattyúzom a kis nóziját, jön is a trutyi rendesen, gondolom ez is zavarja szegénykémet.

3. A napközbeni alvások 2-szer fél órára korlátozódnak, és mindig sírva ébred... Ha el is alszik, akkor is 10 perc múlva felsír, visszaalszik, ismét felsír, visszaalszik, és így tovább... Végül végleg felsír és nem alszik vissza, kéri anyát. 

4. Mindent rág, nyála ömlik, úgyhogy a fogára gyanakszom. Lehet, hogy ez a megfázás durván beindított valamit? Ki vannak puposodva a kis ínyén a fogak (alsó kettő), remélem kitőrnek végre! Vettem Dentinoxot (semmit sem ér), és Vibrucolt (hát tegnap jó volt, ma már nem éreztem hatását). Borostyánlánc... hát ha ilyen vele, milyen lehet nélküle?

5. Tegnap reggel óta nincs kaki, illetve ma délután egy pukkantással jött egy "csíknyi". 

6. Én is beteg vagyok még (orrfolyás, pici köhögés, fejfájás...) és Milán is ma kezdte torokfájással a kálváriát. 

Még jó, hogy az éjszakáink - egyenlőre - rendben vannak, ügyesen alszik.

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása