Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Szülinapi vacsi a családdal...

2009.03.01. 15:10 - Dujv

Tegnap tartottuk a szülinapi vacsorát a családdal, ami szerintem nagyon jól sikerült. Bízom benne, hogy mindenki jól érezte magát, és mindenkinek ízlett a vacsora. :o) A hangulat is remek volt, főleg mikor a kis unokaöcsém (őt is Milánnak hívják, 6 éves) belelendült a viccmesélésbe! :o))))))))))))) Az anyós viccekből kifogyhatatlan, és olyan átéléssel adja elő, hogy dőltünk a nevetéstől! És a legaranyosabb, hogy a végén még meg is magyarázza a poénokat, hátha valakinek nem esett le közben... :o)))) Csúcs dumája van, imádom!

Megmutatom milyen gyönyörű virágokat - csokrokat és egy óóóóóóriási cserepes yukka-félét - és ajándékokat kaptam! :o)

Kaptam két tuttttttttti hálóinget, ami máris a mosásban van, mert nagyjából már csak ez kellett a kórházi csomagomba. Aztán kaptam még egy gyönyörű képes albumot Anne Geddes fotóival és egy szépséges, babákkal kapcsolatos idézetekkel teli könyvet. A következő szuper ajándék egy Esprit sportcipő volt, istenien néz ki!!! Piros és fehér!!! Aztán kaptam egy Egressy Zsuzsa festményt, ami egyszerűen gyönyörűűűűűűű! Gyűjtjük az Egressy képeket, már van pár rézkarc és ceruzarajz, és most ez a kép! :o))) Anyuéktól egy varrós dobozt kértem felszereléssel együtt, de én amolyan bonbonos dobozra gondoltam, mint ami otthon is volt annó... :o))) Erre egy olyan szépséges és különleges ládikát kaptam, hogy elállt a szavam! Nagyon-nagyon tetszik!!! És tele van cérnával, tűkkel, van benne olló, szabócenti, szóval minden ami egy háztartásban - főleg babás helyen - kellhet! Eddig egy gombot nem tudtam volna fellvarni, mert még tű sem volt itthon... :o))) Végül pedig megkaptam Milántól is az igazi ajándékot, egy swarovski nyakláncot!!! Annyira széééééééép!

Ezúton is köszönöm mindenkinek a sok-sok szép és hasznos ajándékot, nem is tudom, megérdemlem-e... :o)

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambi1978 2009.03.01. 22:37:05

Nagyon szép ajándékokat kaptál, az a varrósdoboz igazán praktikus dolog, ilyet még nem is láttam. :)) Még egyszer Boldog szülinapot!!! Remélem, hogy már profik vagytok a babakocsi tologatásban... ;) :))) Puszi

Dujv 2009.03.02. 07:51:09

Köszi szépen! :o))) Tényleg nagyon klassz ajándékok, szuper családom van! :o)
Óóó... babakocsiilag már profik vagyunk! Bár még egy kérdés felmerült, de majd megbeszéljük online! :o) Puszi

Krisz mami 2009.03.02. 12:33:35

Jujj, nagyon tetszik az a kis ládika... nekem is kéne egy ilyen, mert most szerte széjjel vannak ezek a varrós cuccaim.
Szupi ajándékokat kaptál! Isten éltessen mégegyszer!!!!


süti beállítások módosítása