Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

34. heti fotók...

2009.02.24. 09:57 - Dujv

Ismét eltelt egy hét... Már csak - jó esetben - 6 van hátra... :o)))

Azt hiszem rendesen beindult a pocaknövekedés, már egyre nehezebben mozgok. A lefekvés és felkelés kész koreográfiát igényel, ugyanígy vagyok az éjszakai egyik oldalamról a másikra fordulással. :o)

A héten megkaptam a múlt heti labor eredményeit, szerencsére minden okés! És ha már elkértem a laborokat, odaadták a múlt pénteki vércukoreredményemet is, amin nagyon meglepődtem! Az egy héttel ezelőtti eredményem már 6,8 volt, féltem, hogy a diéta ellenére ez egyre csak feljebb kúszik... Most pedig azt látom, hogy a pénteki vérvétel 5,4-es értéket mutat... Akkor hogy is van ez??? Egy hét alatt ennyit változhat??? Kiváncsi vagyok mit mondanak pénteken a diabéteszes lányok! :o)

A pocakom egyre gyakrabban keményedik, olyankor kőszikla lesz az egész, ma rá is kérdezek a dokira, normális dolog-e ez. Panna mocorog ezerrel, vagyis inkább már csak helyezkedik, egyre kisebb a hely, így csak kidugni tudja a kis testrészeit, meg megfeszíteni magát. Vicces amúgy, mikor a pocakom jobb oldalára húzódik, és az egész el van csúszva! :o)))

Amúgy 99%-osan készen állunk Panna fogadására. Már az apróbb csinosítások is kész vannak a szobán, kórházi cuccunk is alakulóban, ruhákat múlt héten kimostam, kivasaltam, szekrényébe bepakolva... Szóval jól állunk! Hétvégén még vettük ajtórácsot Gréta ellen (bár nagyon okos kutya, és a mondjuk neki, lefekszik a küszöbre, de a Micimacis szőnyeg a kedvence... ha beoson, első dolga azon végignyúlni, ami ugye majd vedlési időszakban nem lenne a legjobb...). Ja, és kapott Panna egy éééédes zenélő forgót az ágyára! Olyan aranyos, és 4-féle zenét játszik! Remélem neki is tetszeni fog! :o)

Ja, és vasárnap jön a babakocsi ha minden igaz!!! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz mami 2009.02.25. 15:11:32

A terhességi vércukorról csak annyit, hogy nagyban befolyásolja az is, hogy 1-2 nappal előtte ettél-e kicsit nagyobb mennyiségű szénhidrátot, lassan lebomló cukrot. Akár egy pohár üditő is felboríthatja...
Itt írtam is íróla: picuri.blog.hu/2007/10/10/terhessegi_vercukor

Dujv 2009.02.25. 19:56:14

Szia Krisz Mami!
Köszi az infókat, hasznosak! Amúgy tökre ugyanúgy eszem/ettem minden héten, mert ugye a diéta elég kötött... De majd meglátjuk mit mondanak pénteken a diabetológián. :o)
A találkozóban benne vagyok, szerveződjünk össze! :o)

Krisz mami 2009.02.26. 12:29:33

Írok mailt a címedre, és megdumcsizzuk a részleteket :)


süti beállítások módosítása