Blog leírása

Hát, én is elkezdtem írni ezt a blogot sok más kismamához hasonlóan... Mindenki azt mondja, nagyon jó érzés lesz majd visszaolvasni, hogyan alakult az élet, milyen érzések, kérdések, kétségek kavarogtak bennem a babavárás során, és utána... Lilypie Fourth Birthday tickers Hamarosan 30 éves leszek, van egy csodálatos férjem, akit imádok, szuper családom van akiket nagyon szeretek és remélem ők is viszont, és ami mostanság a legfontosabb: 2009. április elejére várjuk kisbabánk, Molnár Panna érkezését.

web counter
web counter E-mail címem: fodor.roberta@gmail.com

Vendégkönyv

Ide egyszerűen írhatsz a bloggal vagy bármi mással kapcsolatban. :o) Guestbook

Utolsó kommentek

Ajánlom figyelmetekbe! :o)

nori.at banner

Képek, videók...

2011.06.21. 15:15 - Dujv

Pár nappal ezelőtt egyik nap a Gólya, gólya, gilice c. slágert énekelve jöttünk haza az oviból. Gondolom aznap tanulhatták, vagy énekelték az óvónénik a gyerekeknek. Na, ez az új dal úgy megtetszhetett Pannának, hogy utána egész délután ezt nyomatta!!! Az ölemben, a wc-n ülve, fürdéskor, de még lefekvéskor is! Alvás előtt azért már némileg átköltötte, még ilyen sort is felfedeztem benne: "gólya, gólya, gilice, mitől véres a lábad, Molnár Panna felvette a szoknyájáááát..."! :o)))))))


Hétvégén kerti buliban voltunk Panna nagynénijénél és nagybácsijánál! :o))) (Tuti kiakadnának, hogy így hívom őket! :o))) ) Szóval Adrinál és Gábornál voltunk, ahol családi szüli- és névnapokat ünnepeltünk kis kerti sütögetéssel, bográcsolással. Kicsit félreértettük egymást a vendéglátókkal, így kb. egy órát várakoztunk rájuk a házuk előtt mikor megérkeztünk. De végül is nem volt gond, ott volt Panna bicaja, szereztünk egy vödör cseresznyét, így csak eltelt az idő! :o)))

A buli jól sikerült, alvás nélkül egész estig bírta. Mondjuk mindig volt, ami lekötötte! :o) Jöttek még másik gyerekek is, játszottak, vittünk kis medencét, úgyhogy volt pancsolás, aztán a végén a medence vizéből meglocsoltuk a növényeket. Eleinte mindig Gábort követte Panna, "Ágojjal" akart menni minden felé, együtt főztek, stb., aztán mikor este felé megérkezett Gábor egyik barátja, Laci bácsi (na, ő is tuti kiakadna a bácsizáson...), akkor meg őt szúrta ki Panna. Egy éve találkozott vele utoljára, szóval nem hinném, hogy emlékezett rá, de talán a vicces kalapja miatt, vagy valami mást látott rajta, de ment hozzá, hogy Laci bácsi vegyél fel, meg adott puszit, meg szóba állt vele... :o))) Fura, hogy ki tud szúrni egyes embereket, mások meg akár milyen kedvesek vele, és akár hogy imádják, nem tudnak a közelébe férkőzni. :o)

A kamuéneklés továbbra is az egyik kedvenc! Lassan indíthatjuk az X-faktor következő fordulójában! :o)))

Tegnap délután pedig az alábbi "beszélgetést" hallom a szobájából (szó szerint idézem): " Gyere kicsi babám! Bekakiltál kicsi babám? Gyere feküdj ide kisbabám! Jó. Jó így kicsi babám? Tényleg bekakiltál kicsi babám? Hahó baba!!! Bekakiltál??? Te lefeküsz baba, ide jó? Ide teszed a lábadat. Jó így? Nem jó? Kikapcsolom a ruhádat kicsi babám. Ott is..."

Majd meg szakadtam a nevetésben! Annyira édesen adta elő!!! Aztán bementem hozzá, és a végét le is videóztam:

Mutatok még pár képet az elmúlt napokról:

És egy anyás-apás házassági évfordulós is (húúú de fiatalok voltunk! :o)))

A múlt héten ismét nyertem valamit, mégpedig egy Porsche 911 Carrera (remélem jól írtam) tesztvezetést!!! :o))) Izgultam, de már vártam is a dolgot!!! Vasárnap mentünk a kiskunlacházi reptérre, ahol már messziről láttuk a száguldozó autót. Nem kellett sokat várni, már ülhettem is be, és indulhatott a móka! Az első körben az instruktor vezetett, végigmentünk lassú tempóban a pályán, elmondta hol milyen szögben, milyen sebességgel kanyarodjak a bóják között, hol gyorsítsak, hol fékezzek. Na, mint sima utcai sofőr, ezt elsőre persze nem tudtam megjegyezni, de azért kíváncsian ültem át a volán mögé. Az első kör még rendben volt, a magam tempójában ismerkedtem az autóval és a pályával (hozzáteszem a kocsi nagyon fura volt, a megszokott kis Citroen és Peugeot után baromi nehéznek tűnt, ráadásul a farmotorosság miatt nehezen kezeltem a kanyarokat). Aztán a második körben már mondogatta Donát, hogy gázt neki, hadd hallja a motor hangját, stb. Na, én mint jó kis diák, nyomtam is neki. Csakhogy az egyik bóját azzal a sebességgel már nem tudtam megkerülni, illetve a kocsi kidobta a hátulját, mi pedig szépen pörögve kicsúsztunk a fűre... Nem mondom, hogy nem voltam megijedve, főleg hogy az oktató szemében is láttam a "meglepettséget", és hallottam, hogy kicsit ingerültebben kiabálja, hogy "féééééék-féééééééééék"! :o) De aztán szerencsésen megálltunk pár kör után, és még a végén meg is lettem dicsérve, hogy simán folytatom a köröket, merthogy egy pasi valószínű ezek után nem mert volna visszamenni a pályára... :o))) Aztán mindezek ellenére a végére csak belejöttem, és tényleg élveztem az egészet! Az utolsó körön az oktató vitt végig, hát mit ne mondjak, kapaszkodtam rendesen! Ezek után tuti nem ülnék be egy Forma1-es pilóta mellé!!! A végén még csinált egy kézifékes megfordulást, amire mondtam neki, hogy ez nem nagy kunszt, én is megcsináltam, és még kézifék sem kellett hozzá! :o))) 
Panna eközben elvolt Milánnal, fel- és beült a várakozó motorra, autóba, bukósisakban mászkált, szóval nem volt vele semmi gond! :o)

A porshce vezetés képeit itt találjátok: Porsche 911 Carrera tesztvezetés


A végére pedig egy-két kakukktojás fotó! :o))) Valamelyik nap Panna megtalálta az egyik fiókban a régi cumiját... És persze nagyon megtetszett neki, így egész délután a szájában volt, a fogával szorította, hogy ki ne essen! :o))) Persze a csoda csak a délután erejéig tartott, este szépen elpakolta a játékaival együtt, és azóta sem vette elő. :o)))

http://affiliate.kuponvilag.hu/affiliates/signup.php?a_aid=Dujv

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása